Vyzkoušejte plavecké tréninky a kurzy plavání vedené profesionálními trenéry

Pro koho jsou kurzy plavání a tréninky určené

Naše kurzy plavání a plavecké tréninky jsou určeny pro začátečníky i pokročilé, kteří uplavou jakýmkoliv plaveckým způsobem alespoň 100m. 

Kdy můžu začít trénovat

Kurzy plavání a tréninky probíhají celoročně a můžete se do nich zapojit kdykoliv během roku. 

Rozdělení do výkonnostních skupin

Na našich hodinách rozdělujeme plavce do 4 výkonnostních skupin. Na první hodině Vás přiřadíme do skupiny podle krátkého společného pohovoru a rozplavání. V průběhu roku potom v pravidelných intervalech provádíme testování, na základě kterého upravujeme rozdělení do jednotlivých skupin, aby Váš rozvoj byl co nejefektivnější.

Jak se přihlásím na trénink

Na trénink se přihlásíte přes úvodní stránku betri.cz, kde v pravém horním rohu naleznete odkaz REZERVACE. Po kliknutí budete přesměrování do našeho rezervačního systému RESERVANTO. Vyberete si provozovnu, v kalendáři příslušnou hodinu. Při rekapitulaci objednávky můžete zaplatit jednotlivou hodinu kartou nebo si tlačítkem + vybrat některou z permanentek. Ceny jednotlivých permanentek naleznete na stránkách betri.cz/cenik/

Můžu si trénink přijít vyzkoušet nanečisto

Každý, kdo s námi ještě neplaval, si může přijít vyzkoušet první trénink zdarma a nanečisto. Pro domluvení zkušebního tréninku nás kontaktujte na tel.: +420 773 337 972

Co je zahrnuto v ceně tréninku

V ceně tréninku je zahrnut vstup na bazén, trenérské vedení, pitný režim (Penco), zapůjčení základních pomůcek (desky, piškoty, padáky, posilovací gumy)

Jaké potřebuji pomůcky

Na trénink potřebujete ručník, plavky, plavecké brýle, plavecké ploutve, pokročilejší plavci i plavecké packy a plavecký šnorchl

Náplň tréninků

Naše tréninky jsou zaměřené na výuku plaveckého způsobu kraul. Skladba a náplň tréninků se mění v průběhu roku podle konkrétního tréninkového období odpovídajícího naší celoroční koncepci, která je popsána dále. Během tréninků se nicméně zabýváme všemi plaveckými způsoby a dovednostmi pro rozvoj citu pro vodu. Patří mezi ně zejména následující dovednosti:

– nácvik správného dýchání s výdechy do vody

– cvičení na optimální polohu těla a práci s dechem

– trénink kraulových nohou v různých variacích

– nácvik pohybu paží a rotace těla

– zdokonalování kraulového pohybu a koordinace pohybů

– nácvik ostatních plaveckých způsobů

Naše koncepce

V Betri věříme, že ke zlepšování výkonu v plavání a sportu všeobecně je nejdůležitější pravidelnost. K dosažení Vámi vytyčeného cíle vede cesta pouze pravidelnými tréninky a celoroční koncepcí. Jelikož se zaměřujeme kromě plavání na triatlon, tak náš celoroční plán a koncepce koreluje s triatlonovou sezónou, jejíž vrchol je v průběhu června až srpna. V tomto období se snažíme upravovat tréninky podle největších závodů tak, aby jejich obsah a skladba vhodně doplňovaly tréninkové úsilí k vrcholům sezóny našich plavců a po plavecké stránce je co nejlépe připravily. 

Naše koncepce je podložená více než 12-ti letou praxí a aktivní sportovní kariérou vrcholového sportovce.

Spousta lidí hledá zázračnou metodu nebo zázračného trenéra, který je naučí za 10 hodin plavat. To bohužel u nás nenajdete, protože každý má individuální míru talentu a času, který může věnovat tréninku a zlepšování své výkonnosti. Na našich trénincích panuje skvělá atmosféra, kterou vytváříte právě vy. To neznamená, že se na našich trénincích nemusí makat, právě naopak skvělá atmosféra a parta lidí vám pomáhá překonávat náročné tréninky a vzájemně se motivovat. Stejně jako v životě, ani ve sportu není nic zadarmo a formu si nekoupíte, ale musíte si jí zasloužit. My se Vám snažíme ukázat cestu a motivovat vás k tréninku. 

Opíráme se o metodiku swim smooth, champions swimming, nadále se vzděláváme a snažíme se aplikovat do tréninků nejnovější poznatky ze světa plavání i triatlonu. Pravidelně plaveme CSS testy (critical swim speed), které slouží jednak pro přesnější rozdělení do výkonnostních skupin, ale hlavně podle nich můžeme lépe vyhodnotit, zda se plavec zlepšuje nebo zhoršuje. Na základě těchto informací dále vyhodnocujeme, proč a jak došlo ke zlepšení nebo zhoršení. 

Tréninky mají naši trenéři vždy připraveny na tabulích, aby se neztrácel čas vysvětlováním a trenér se tak mohl více věnovat plavcům. Při skladbě tréninků používáme jednoduché značení tréninkových zón, které navíc v popisu barevně rozlišujeme. A0 – rozplavání, vyplavání, technika (zelená barva), A1 – rozvoj vytrvalosti (modrá barva), B1 – závodní tempo (červená barva), C1 – sprint (černá barva). 

Nedílnou součástí našich tréninků je i silová příprava, zařazujeme po tréninku gumové expandéry, medicimbály, core cvičení. V odpočinkovém týdnu naopak klademe větší důraz na protahování. 

Článek zobrazen 3597x